Nasze działania w związku z pandemią COVID-19
Hotel Wisła Premium*** COVID-19
W związku z sytuacją jaką aktualnie panuje w Polsce i nie tylko, zdecydowaliśmy przygotować specjalne procedury, które zapewnią nam wszystkim w miarę możliwe bezpieczeństwo. Zależy nam aby Państwa podróż do Wisły była przyjemnością, ale z dbałością o środki ostrożności podróż będzie także bezpieczna!
Zabezpieczenia hotelu
W celu zabezpieczenia Twojego pobytu, podjęliśmy następujące kroki:
RECEPCJA
- Aby uzupełnić kartę rejestracyjną sugerujemy aby Goście używali swoich długopisów. W przypadku kiedy Gość takim nie dysponuje, na ladzie hotelowej znajdują się długopisy jednorazowego użytku tj. po użyciu odkładane są w miejsce ‘długopisów użytych’ które to po 24h są dezynfekowane i dopiero wtedy wracają do użytku
- Nasza lada recepcyjna posiadam posiada metr szerokości, dodatkowo pokryta się płytą z plexi
- Hotel dysponuje bezdotykowym termometrem i w przypadku wątpliwości cod o stanu zdrowia Gościa zastrzega sobie prawo do zmierzenia temperatury
- Goście czekają na meldunek mogą swobodnie rozsiąść się w naszym hotelowym lobby przy zachowaniu odpowiedniej odległość
- Karty do pokoi dezynfekowane są zawsze przed ich wydaniem
- Pracownicy recepcji wyposażeni są w rękawiczki i płyny do dezynfekcji
- Wszystkie elementy recepcji: blat, telefony, klawiatura, przegrody są regularnie przecierane środkiem antybakteryjnym
- Przy recepcji jest ogólnodostępny środek dezynfekujący
- Rekomendujemy opłacenie z góry całości pobytu lub płatność kartą, najlepiej zbliżeniowo
POMIESZCZENIA OGÓLNODOSTĘPNE
- Zapewniamy regularną dezynfekcję: windy, przycisków, toalet, klamek, poręczy oraz uchwytów
- W hotelu dbamy o edukację i informację dotyczącą między innymi prawidłowego mycia rąk czy zasad postępowania zmniejszających ryzyko za pomocą ogólnodostępnych materiałów drukowanych
- Dozowniki z płynem dezynfekującym dostępne są dla Gości w całym hotelu
- Zapewniamy dezynfekcje sprzętów, które można wynająć w Hotelu Premium tj. rowery czy kijki nordic walking-Dezynfekcja kijków bilardowych, paletek do ping ponga
POKÓJ HOTELOWY
- Procedury sprzątania pokoi zostały uzupełnione o zalecenia Głównego Inspektoratu Sanitarnego
- Gwarantujemy, że podczas sprzątania pokoju personel środkiem dezynfekującym przeciera blaty, biurka, klamki, telefon, pilot, lampki, przełączniki elektryczne, przedłużacze i armatury
- Służba pięter jest należycie wyposażona tj. środki dezynfekujące, antybakteryjne, maseczki czy rękawiczki
- Pościel, ręczniki, szlafroki hotelowe prane są w min. 60°C. Pralnia do której oddajemy bieliznę pościelową ma certyfikat na brak obecności drobnoustrojów, badania mikrobiologicznie powtarzane są raz na kwartał
- Aby zminimalizować kontakt sprzątanie pokoi będzie odbywało się na życzenie Gościa poprzez zgłoszenie takiej chęci w recepcji; sam serwis odbywać się będzie bez obecności Gości w pokoju
- Obowiązuje bezwzględny zakaz przebywania w pokoju osób niezameldowanych w hotelu
RESTAURACJA
- Na ten moment posiłki podawane będą w formie serwowanej z zachowaniem odległości 2m miedzy stolikami; przy jednym stoliku mogą siedzieć 2os lub 1 gospodarstwo domowe
- Zapewnienie płynu do dezynfekcji przed wejściem do restauracji
- Każdorazowa dezynfekcja stołów i krzeseł po opuszczeniu ich przez Gości
- Porcelana wyparzana jest po każdym Gościu
- Stosowanie przez pracowników rękawiczek oraz maseczek
- Aby zapewnić bezpieczeństwo i komfort naszym Gościom, wprowadzone zostaną rezerwację stolików w pomieszczeniu wydawania posiłków ograniczona będzie ilość Gości
SPA&WELLNESS
- Ograniczona ilość osób przebywających w jednym czasie w strefie relaksu
- Należyta dezynfekcja kosmetyków, sprzętów i miejsc siedzących tj. leżaków, foteli w SPA
- Pracownicy SPA korzystają z maseczek oraz rękawiczek
- Na stołach masażu jednorazowe prześcieradła
PRACOWNICY
- Bezwzględne przestrzeganie reżimu sanitarnego i wytycznych GIS oraz wewnętrznego regulaminu hotelu
- Szczegółowa weryfikacja stosowania się do obowiązujących zaleceń
- Mierzenie temperatury przed rozpoczęciem pracy, w przypadku stanu podgorączkowego pracownik zostanie odesłany do domu i skierowany do najbliższej placówki sanitarnej
- Zapewnienie płynu dezynfekującego w przestrzeniach nie widocznych dla Gościa tj. magazynach, kantorkach, zapleczu, szatni
- Kontakt bezpośredni
Jeśli potrzebujesz pomocy, lub masz jakiekolwiek pytania do nas odnośnie rezerwacji czy środków ostrożności, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: [33 855 38 09] lub mailowo pod adresem: [recepecja@hotelpremium.pl]
Obie formy kontaktu są dostępne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Przydatne informacje
Jeśli obserwujesz u siebie niepokojące objawy (takie jak wysoka gorączka, kaszel i duszności), to skontaktuj się z infolinią NFZ 800 190 590, lub skorzystaj z wyszukiwarki szpitala zakaźnego lub placówki GIS https://gis.gov.pl/mapa/
Na naszej stronie [www.hotelpremimum.pl] możesz przejrzeć wszystkie dostępne oferty i dokonać rezerwacji. Wszystkie dostępne tam pakiety są na bieżąco aktualizowane.